CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 26, 2013

~Saya mengundi awal~



28 April 2013 (Ahad)
9.00 pagi hingga 6.00 petang

Ya, saya adalah antara pengundi yang terawal mengundi bagi pilihanraya kali ini.  

Jom mengundi!

Jalankan tanggungjawab anda sebagai rakyat Malaysia..

Jangan sia-siakan peluang yang ada.

Jadi pilihlah bakal pemimpin yang boleh anda percayai.


Jadi saya dengan bangganya ingin mengucapkan:

"selamat mengundi kepada diri saya sendiri"


pssttt:  orang kata undi rahsia, tapi saya tetap sokong kerajaan sedia ada.  so kiranya tak rahsia lagi la ye undian saya ni *wink*



2 comments:

Ms Pearl said...

wah bestnya! dah settled!
mengundi awal
kami di malaysia bedobar dobar tunggu ahad ni :D

~♥ OjaAmran ♥~ said...

selamat mengundi..kat malaysia mesti lagi meriah :)

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...